söndag 6 juni 2010

Det första steget är att erkänna


Okej jag måste erkänna, jag vet inte hur man skriver en blogg, men jag vet hur man läser en! Den du!
Nej men nu ska jag vara allvarlig, ingen kommer säkert att läsa min blogg, ingen kommer nog att kommentera den, men man kan ju alltid försöka :) Jag heter Victoria och jag är 16 år och har snart gått första året som dans etta på S:t Eriks gymnasium. Jag är extremt beroende av att "fynda" kläder på H&M och av att dansa, vilket jag gör 14 timmar i veckan (9 gånger i veckan). Då menar jag att dansa, haha, inte att shoppa 14 timmar i veckan ;) De som står mig nära vet att jag älskar film och snygga killar, speciellt Brad Pitt och Robert Downey jr (NÖÖRD). Jag HATAR Twilight, eller hatar kanske jag inte gör, med de är riktigt dåliga :) Oj va långt det blev, jaja om ni vill veta mer så läs min blogg [med stavfel lite då och då]!

Puss och Kram Leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar